Monday, September 29, 2008

~ Salam Lebaran ~

Assalamualikum

Abang , sempena bulan yang mulai dan Hari raya akan menjelma tak lama lagi.
Saya ingin memohon maaf kepada abang di atas segala kesalahan saya selama kita hidup bersama,
Banyak kesalahan yang telah saya lakukan.
Dan banyak kali jugak saya telah menyakiti hati abang.

Abang , saya selalu berdoa semoga allah sentiasa merahmati keluarga kita dan semoga allah melindungi kita sekeluarga dari segala macam bencana.
Abang , selagi diri ini dikandung hayat , selagi diri ini masih larat , diri ini akan sentiasa berada di samping mu abang.
Memberimu sokongan penuh dalam segala usaha baik yang ingin abang lakukan untuk kebaikkan hidup kita sekeluarga.

Abang , saya berjanji akan mendidik anak2 kita supaya menjadi anak2 yang berjaya dan berguna
untuk negara dan keluarga.
Insyallah

Akhir kata saya berdoa semoga allah mencucuri segala rahmat nya kepada abang.
Semoga abang akan di beri rezeki yang berlimpah dan kesihatan yang baik sepanjang hayat

No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)