Tuesday, April 14, 2009

Kesian Ayah .......


Selalunya hubby balik lewat kalau paling awal pun dalam kul 8 malam ......
Tapi selalu nya dia balik waktu anak-anak semua dah masuk tido ......
So bila hubby balik awal anak-anak happy sesangat ........
Dan selalu nya hubby tak akan dapat lepas dari pandangan anak- anak .......
Mana ada hubby situ lah ada anak-anak ......
Waktu tu , saya ni cam hampas tebu lah......
Anak2 tak peduli dah .......
Yang dia orang nampak ada lah ayah nye je .......
Hehehe....tapi best jugak aman sikit .......
Tak ada yang sibuk nak ganggu ibu nya surf internet ......
Tapi kesian gak kat ayah ........
Tak ada free time ........
Ada je yang asyik nak ganggu .........
Tak caya !!!!
Tengok ni ........
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tengok tu si kenit tak bagi ayah nya baca newspaper .......
Dengki kan dia ......



No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)