Monday, April 20, 2009

Sedih...

Sedih bila apa yang kita cuba luah kan menjadi satu isu untuk perbalahan .....
tapi tak apa lah ...
saya berdoa semoga allah tetap kan iman saya...
semoga apa yang dah kita bina berkekalan hendak nya....
insyallah...
saya hanya boleh menangis dalam hati dan simpan semua perasaan pada diri sendiri....
segala untuk org yang saya sayangi....
Kenapa org suka hendak membuat onar dalam hidup kita...
tak boleh tengok kita senang ke...
kenapa dengki sangat...
Arghhhhhhhhhh !!!
Biar lah ....
pergi mampus ngan orang tu...
biar balak timpa dia org sebab membuat kami derita....
Biar tuhan je balas....
tapi kalau orang yang saya sayang masih nak membela mereka....
apa yang boleh saya lakukan...
saya pasrah saja....
lain kali saya tutup mulut saya ni rapat2....
tak payah beri pendapat atau komen...
buat keputusan sendiri....
saya tak nak tanggung risiko lagi...
cukup lah yang sudah2 ....
Saya cukup Serik .........


No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)