Tuesday, May 05, 2009

Kanak - Kanak Ribena tengah bersuka ria...

Setiap ujung minggu adalah wajib untuk sesi mencuci kasut sekolah...
Selalu nya saya yang cuci kasut sekolah kanak2 ribena ni ...
Tapi di sebab kan nak mengajar kanak2 ribena supaya berdikari ...
Saya ngan berat hati memberi izin kat kanak2 ribena ni tuk cuci kasut sekolah sendiri ....
Dan saya memang sedia maklum akan hasil dan ke serakan yang akan di hasil kan oleh kanak2 ribena ni ....
HUHUHU....
Ini ada lah hasil nya .....





Kasut sekolah yang dah di cuci bersih .....
( clap2 untuk kanak2 ribena sebab mampu cuci kasut sekolah sendiri )
Tapi sebelum hasil ni terlaksana ...
Kanak2 ribena telah membuat satu kejutan...
(actually tak terkejut pun ibu nya sbb dah siap sedia untuk semua kemungkinan )
hehehe...






Kanak2 ribena sangat happy bermain ngan air ....
Sampai basah baju di sebab kan cuci kasut yang hanya dua pasang tu ....
Tapi tak apa lah ...
Untuk mengajar kanak2 ribena untuk lebih berdikari ....
Ibu sanggup mop segala air2 yang melimpah keluar dari bilik air tu ....
Asalkan kanak2 ribena dapat menimba pengalaman ...

Ok tu ajalah coretan dari ibu kanak2 ribena ...
Bye.. ; )






































No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)