Wednesday, May 06, 2009

Tension atau manja ???



Jadi suri rumah ni biasa lah memang banyak keje yang harus di siap kan ...
Bukan hanya membongkang je ....
hehee...
Kalau org kata kat office banyak stress...
kat umah lagi berganda2 stress nya...
Mana tak nya...
Stress nak masak ..
Stress nak mengemas dan membasuh ...
Belum lagi bab nak melipat dan menggosok ...
Adoiii !!!
Stress menguruskan anak2...
Lebih2 lagi musim nak exam mcm skrg ni ...
Penin kepala ..
Mcm ibu kanak2 ribena lak yang nak exam...
So di sebab kan ibu kanak2 ribena tension ...
Harus lah bapak kanak2 ribena menolong mengurang kan tension ibu kanak2 ribena ...
So apalagi bapak kanak2 ribena...
Tolong lah ......
Lipat kan baju sebakul penuh ni ....
( ni cucian untuk sehari je tau )
Tima kasih bang ...
I heart you ...
Muahhhh !!!





































































































































































































































No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)