Saturday, June 20, 2009

Award !!! best woooo ..





  1. Pastikkan jantina anda seorang perempuan.
    Sudah semesti nya perempuan lah .Tak kan ppuan jadi -jadian lak ..
    hehehe...
  2. Copy award sebagai award anda....
    Dah copy pun... Tu haa kat atas ...
  3. Nyata 2 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan .
    Pertama : Di benarkan merajuk sebanyak yg mungkin :D
    Kedua : Dapat merasa macam mana sakit nya melahirkan anak. Sama macam
    mana ibu kita melahirkan kita. (Org laki tak dapat rasa)
  4. Passkan award ni kepada girl friend anda .
    Hmmm .. Nak bagi kat lela , lela yg bagi kat saya .
    ok lah bagi kat
    ---->>>>> Mummyaeesh
    ---->>>>> Cikpid
Nak bagi kat kty ..Hari tu nampak cam dia dah dapat ..
So tak pe lah bagi je kat dua org ni je...

Saya harap kita dapat lebih akrab dalam dunia blogging ni ..Insyallah .

3 comments:

atty's said...

salam.semlm cam susah nak komen..napa tah ..nasib ari nie dpt komen akhirnya

Cikpid said...

Hehehhe..time kasih cybermummy..sy dh penah dpt..tp xper..sy amik ag skali..sbb saya tamak..hahhaha...time kasih sbb ingat kat sy ni haa..

♥cybermummy♥ said...

sama lah kty smlm nak gi masuk blog yg lain pun cam susah ...

Linky Minky (leave ur blog link here)