Tuesday, June 30, 2009

Buzy !!! Buzy !!!

Last Saturday adalah hari yg paling buzy buat saya sekeluarga .
Sbb sekolah akan bermula pada hari isnin 29-06-09 .


So biasalah buzy .
Mana tak nya , buzy melipat kain , menggosok baju , mencari stationary untuk anak2 .
Pastu kemas kan beg2 sekolah dia org .


Huhuhu! sampai tak de masa untuk main pc game berehat .


Tapi kan walaupun saya ni buzy memanjang ,
Saya bersyukur sbb ada personal helper (walaupun kekadang helper ni lebih menyelerakkan dari membersihkan)blogger-emoticon.blogspot.com





Ni lah personal helper saya ~:okay:





Tengah tolong ayah nya lipat kain ~





Yang ni ada lah helper saya yg tak de bandingan nya dengan yg lain ~
Always there for us .
We love u ayah ~ Muah ! Muah !!!:inlove::inlove:

3 comments:

cokolat said...

alahai comeynyer dorang dok tolong mummy dia yer...
kita agak beruntungkan sebab dapat hubby yang ringan tulang.. alhamdulillah!

atty's said...

rajin budak dua orang tu hah..

♥cybermummy♥ said...

Kty : tu kalau mood dia org nak tolong kalau tak hmmm buat bodoh ej lah :P

Nurul : betul tu alhamdulilah sbb dapat hubby ringan tulang leh lah bini dia rehat2 cikit wakakaka

Linky Minky (leave ur blog link here)