Thursday, June 04, 2009

Singapore idol ~

Saturday dah mula audition for Singapore Idol ~
My BiL is going today ... ( kiasu sbb nak gi overnight camping kat audition ground tu )
Sanggup amik cuti dua hari tu queue for the audition ..

Actually register kena buat online ...
So today cuma kena queue untuk dapat no je ...
Harap dapat lah masuk ..
Ialah kita sebagai kakak harus lah berdoa yg terbaik untuk mereka ...mrgreen


Tapi kan bila tengok muka adik ipar saya ni ...
Muka dia ada iras2 Taufik Batisah Singapore Idol yg pertama...
Hehehe biasa lah mesti lah puji adik ipar sendiri ye tak ... mrgreen






So this is Taufik Batisah ...
Our first Singapore Idol ....
And this is my BiL ....





Ada iras2 Taufik Batisah tak ...mrgreen
And Btw ...
Yang bertudung tu my Mil dan yg cute tu adalah Lut Mikhail waktu umur 10 mth ...

Oh! ye and i have one and only SiL ..
Org nya masih muda and lovely ...




And she is only 18 ...mrgreen
Bila tengok dia ...
Teringat waktu saya masih umur 18 tahun ...
Time tu saya ni masih lum pandai bergaya ...
Teens nowdays sangat lah fast forward ...
Umur baru 12 tahun pun dah pandai makeup ...


Macam mana agak nya bila saya nya girl dah besar ....
Adoii !!! Jangan mintak duit banyak2 just to makeup sudah ...
Pelajaran entah kemana ....
Kalau camtu saya ketuk pala dia ... mrgreen
BAru dia tau ....


P/s : Nasir kak doakan nasir lepas audition yg ni ...
KAlau dah popular jgn lupa kami di sini ...mrgreen

1 comment:

mummYaeesh said...

yelah ada gaya taufik tu..esp kat eyebrow tu!woohoo
zaman skang ni sume pun fast forward!woohoo

Linky Minky (leave ur blog link here)