Thursday, July 09, 2009

ADoiiiii !!! apa nak jadi budak 2 ni ...

Smlm sedang saya dok sedap blog walking ,
Tiba2 saya rasa cam sunyi je umah ,
Ehh !! mana budak dua org ni ,
Sbb saya dok tengok kak dia dah sedap Krohh!! krohhh !! atas sofa .

Apa lagi misi mencari mana budak tecik dua org tu pegi ...
Dah dok tengah mencari tu ,
Saya terjumpa evidence yg budak dua tecik ni tengah dok buat project terlarang .



Siap ada " foot print " lagi .
Haaa !!! Cam mana nak lari tu .
Bukti kuat .
Rupa nya dia org main bedak .
Bila saya tengok dalam bilik dia org .
Saya rasa mcm nak :hilo:





Hu! hu ! Nampak tak ada abuk2 bedak kat lantai tu ...
Sape nak lap tu , kalau tak saya :ayokona:

Nak tau sapa yg mula kan project terlarang ni ,
Saya pun selidik punya selidik .
Saya tanya yg No 3 .

SAYA : Abil who start playing with the powder ?
Abil : Mikha . ( selamba je dia cakap )
SAYA : Mikha , u start it first is it ?
Mika : Nooooooo ( ngan muka tak bersalah ) Abi ! abi ! ( maksud dia abil lah )
SAYA : So abil Mikha said it was u ?
Abil : because i want to make foot print . ( tak yah interrogate banyak2 jap je dah ngaku ) :inis:
So sekarang dah jelas ...



Budak tecik ni yg dok ajar ...



Budak kenit ni buat " foot print "
Last2 dia dia dua org dah mcm tepung gomak .
Muka penuh ngan bedak .



Huiiii !!! Budak tecik ...
Kalau lah ikut kan hati nak je ibu picit2 pipi korang sampai kempis .blogger-emoticon.blogspot.com


Tak pe sabar sabar ... Nak gi bertapa jap ....blogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

Anasfadilah said...

:)) siap ada evidence lagi..mana mau lari..hahah

cute je main bedak

♥cybermummy♥ said...

dilla , memang cute tapi pada waktu tu rasa cam dia org tu tecik cam semut . Nak je saya picit budak tecik tu ehhh bukan semut tu :P

kakyong said...

hahahah... sabor jer lah mummy... tak abis2 bertapa ni... ;)

Linky Minky (leave ur blog link here)