Tuesday, July 07, 2009

Cantik Tak ( made to order )

Entry Baru Kat Bawah Ye


STICKY MODE



Hari ni saya nak perkenal kan Brooch yg made to order .
Maksud nya u kan choose any kaler of the batu u want .
But for now design are alittle bit limited . pucca_love_13
All this a crafted with my MIL own hands .
Bukan di buat oleh saya ye.
So lets layan gambar dulu .







So sesiapa yg interested boleh lah shout kat saya nya "Shout Mix "( kat tepi tu )
Harga boleh dirunding . ( but trpulang pada batu yg di pilih )

P/s : Saya dah order satu untuk raya nanti . Boleh di guna kan sebagai kerongsang untuk baju kurung ( mesti gempak raya nanti ahaks ! ):woooh:

3 comments:

MAMASYAZA said...

amboi cantik2nya.....rajinnye MILmu itu. sungguh kreatif

♥cybermummy♥ said...

Mamasyaza , MIL saya memang kreatif bab seni tangan ni . Saya je lembab cikit :P

atty's said...

kreatifnya..mil..cybermummy..

Linky Minky (leave ur blog link here)