Friday, July 31, 2009

Peot sakit ~

Perut saya tak berapa sedap lah beberapa hari ni .
Asyik berangin je .
Siap boleh rasa angin kat dalam usus tu ..
Kreok !!! kreokk !!
Mlm takleh tido di buatnya .
Tapi selamat ada ni ..
Lotion mustajab pati halia .


( Gambar ikhsan cik goggle )

Bukan hanya membakar lemak dan cellulite tapi jugak boleh menghilang kan angin yg terperangkap dalam usus ni haaaa.blogger-emoticon.blogspot.com


Nak tau apa yg buat perut saya berangin beberapa hari ni .
Ni haaaa...






Cik durian yg amat sedap di makan hingga menjilat jari hendaknya .


Walaupun saya dah pernah kena perut berangin lepas makan cik durian .
Tapi saya sanggup merana sakit perut tu kerana mu cik durian .blogger-emoticon.blogspot.com
Ni lah penangan durian pada org yg hantu durian .
Alahan pun masih nak makan lagi .
Lepas tu sakit perut .
Ngadu kat hubby .
Dia siap kata " Sendiri mau ingat "
Cissss !!!!

No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)