Friday, July 10, 2009

Supehero !!!!!!!!!!!!!!!!

U all mesti ada Super Hero yg u all minatikan .

Alah tak yah lah malu2 nak ngaku .:ahaha:
Saya dulu pun suka ngan Superman ,



Huihhh !!! Badan muscle2 ketul2 ,
Yg buat saya teruja bila tengok Superman ni ialah
Part S yg kat jambul dia tu :inis:
Sweet je .


Bila kuar pulak citer si Batman ,
Saya lupakan si Superman ,
Saya kejar2 kan si BAtman pulak ,



Selain dari badan yg tegap ,
Dan jugak mysterious ( sbb di pakai topeng )
Not forgetting his square chin ... blogger-emoticon.blogspot.com
Boleh buat saya senyum sendiri .:blush:

Tapi skrg saya dah tak pandang lagi Superhero- Superhero tu .
Sbb dia org tak leh lawan ngan Superhero Idola saya .
IA Superhero Idola saya .
Bukan Edward Cullen ye .
Walaupun dia salah sorg dari nya :inis:

Yg ni dah lah cute ,
Warna topeng lak mengikut salah satu warna favorite saya .
Memang ngam kalau dia jadi Superhero saya .
NAk tau sape Superhero Idola saya yg terbaru ..
Jap ekkk ...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Ni lah dia Superhero Idola saya ...
Super Rabbit aka Hibri Djibriel ...:inis:

I heart u Super Rabbit :inlove:

No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)