Tuesday, August 25, 2009

Kesian , tak org tak kita ~

( gambar ikhsan google )



Kesian kan bila hukuman nya asyik di tangguh2 kan .
Ialah tak org tak kita ,
Cuba bayangkan ,
Kalau lah kita yg berada di tempat Kartika .
Mesti kita hendak hukuman tu di lakukan dengan segera .
Lagilah di bulan Ramadan ni .
Supaya hati kita senang dan lapang untuk kita beribadah pada Allah , ye tak ?
Begitu jugak lah perasaan Kartika ,
Mesti dia nak beribadah di bulan Ramadan ni dengan tenang dan lapang hati .
Tak lah teringat2 kan hukuman yg di jatuhkan ke atasnya yg belum di laksanakan .
Macam satu penyeksaan emosi .blogger-emoticon.blogspot.com

Walau apa pun saya harap Kartika dapat mengharungi dugaan di bulan Ramadan ni dengan tenang dan lapang hati .
Insyallah ada ganjaran dari Allah untuk segala yg Kartika harungi demi ugama Islam dan jugak demi keinsafan yg Kartika rasai bagi kesalahan yg telah Kartika lakukan .
Allah itu maha pengampun dan maha penyayang .




P/s : Semua org ada buat kesilapan . Semoga Allah mengampuni semua kesalahan umat nya di bulan Ramadan yg mulia ini . Insyallah .




No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)