Thursday, August 13, 2009

Pergi lagi seorang permata dunia seni kita ~



Al - Fatihah ~

Perginya penyanyi utama kumpulan Rabbani ~
Asri meninggal dunia pada 13/08/09 pukul 10.30 pagi ~
Dia rebah tiba-tiba dalam satu programme di RTM 1.
Dan jenazahnya sempat di kebumikan selepas Asar .

Semoga roh nya bersama orang2 yg di sayangi ALLAH ~








P/s : Maut datang tak kira masa atau di mana . Kalau dah memang masa untuk kita bertemu dia , tak kiralah kat mana sekali pun , pasti dia akan mengambil nyawa kita . Sebab dia lebih berkuasa dan berhak ke atas umat nya . blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

suhaila-ab said...

aku pun terkejut dengar semalam...sakit apa ye...tak sempat aku nak siasat ni...cantek header baru...baru hari ni aku jalan2 nih...

♥cybermummy♥ said...

sue dah balik dari kampung ke :P
Yg aku dengar lah arwah Asri kena serangan jantung . Kesian kan , muda dah tak meninggal . Anak2 dia kecik2 lagi .

suhaila-ab said...

nak beli intan berlian tuh?...boleh....nak jual skali pun boleh...aku bg spesel price...bagi email address....nanti aku bg gambo intan berlian tu skali skali...yg canggih manggih lagi pun ada....akunyer emel add
suhaila.abubakar@ctrmac.com

kakyong said...

dah sampai masa dia kan..
kita ni tak tahu bila..
suka lagu munajat dia..

Linky Minky (leave ur blog link here)