Sunday, September 06, 2009

I had fallen in love ~

Ye , Saya telah jatuh cinta buat sekian lama nya .
Kali terakhir saya jatuh cinta adalah 12 tahun dahulu .
Itu pun jatuh cinta dengan suami .

Tapi yg ini lain sangat .
Saya tak boleh tido sejak terpandang wajah nya kira2 dua minggu yg lalu sewaktu saya pergi pasar raya ngan suami ...
Tatapan mata nya yg tajam , warna kulit yg cantik menawan ...
Membuat saya bukan tersipu malu tapi dia membuat saya terpana dan terus menatap anak mata nya itu walaupun suami ada di samping saya ...
Setiap malam terbayang2 wajah nya di mata saya ...
Mengganggu tidur saya saban malam ....
Aaahhhh !!!! Saya tak peduli pun kalau suami tahu ...
Dia tahu lagi senang ....
Tak payah pura2 lagi .....

Saya boleh bayangkan hidup saya yg akan datang bersama nya .
Akan saya belainya dengan kasih sayang .
Akan saya dakap nya setiap hari dan akan saya beri ciuman yg hangat pada nya ....

Macam mana ni ???
Saya telah di lamun cinta ...
Tolongggggg !!!!
Helpppp !!!!!


Tapi nasib baik lah saya ada gambar nya yg dah saya curi ambil kat websitenya .
Harap2 dia tak lah marah .
Sebab saya amik pun tak bagi tahu dia ...

Kamu2 semua nak tengok tak pic buah hati pengarang jantung baru saya ...
Tapi kamu semua berjanji ye jangan lah kecam saya selepas ini ...
Saya tahu saya bersalah ...
Kerana sanggup mendua kan suami ...
Tapi apa kan daya ....
Cinta saya pada nya amat mendalam walaupun baru berkenalan ....
Kalau kamu semua masih hendak lihat dan berkenalan dengan cinta baru saya ini ...
Sila lah scroll ...
Kalau tidak sila lah tinggal kan page saya ini ...
Saya faham tak semua boleh menerima ...


v


"

v


"


v


"


v



"

Tadaaaaaaaaa ...



Ini lah dia orang nya barang nya .
Vaio Pocket Pc ....

Ngehhh !!! Ngehhh !!!! blogger-emoticon.blogspot.com



Tapi saya suka yg merah ini ...
Merah itu menawan kan ...





Bayang kan lah kalau saya letak Vaio pocket Pc ni dalam handbag LV Imitation tulen saya ...
Aduhhh !!!!! Sungguh menawan , sungguh sleek , sungguh fashionable dan segala yang berkenaan dengan sungguh ...

Kalau dapat yg ini ,
Bolehlah saya berblog walking di mana2 sesuka hati ....
Waktu tunggu anak balik sekolah boleh berblog ...
Waktu teman anak2 makan boleh berblog ...
Waktu menyemak kerja sekolah anak2 pun boleh sambil2 berblog atau pun e-shopping ...
Waktu ehem!! ehemm !! tak boleh lah ...
Kang tak leh focus pulak ..
Ngehh !!! Ngehhh !!!


Tapi soalan nya bila boleh dapat ......

Abangggggggggggg ( panggil ngan mesra )
My birthday is coming ...
And u already know what i want ....blogger-emoticon.blogspot.com
Winkk !! Winkk !!!



P/s : Kamu semua mesti ingat saya memang ada affair kan .
Ehh !!! Tak baik tau buruk sangka.blogger-emoticon.blogspot.com
Sambil tu teringat kan kes KD ( Kris Dayanti ) yg di cerai kan suaminya dengan talak tiga. Kesian + sedih .

6 comments:

MaMaSyAzA said...

memang cantik Vaio Pocket PC ni..bukan dikau sorang ja yg tergila2 mende alah ni..daku juga tergila2kannya...kalo dpt beli kan best...lagi best kalo sang suami yg tolong belikan..hehehe

♥cybermummy♥ said...

mamasyaza jom pakat beli sama2 .. hehhee..

kakyong said...

eh mummy..
daku pun terpesona tau tatkala melihatnya kali pertama..
kalo dpt ini.. baru la leh berangan nak ade broadband... bila kah itu???!!

♥cybermummy♥ said...

Entah lah kak yong . Kena tunggu bulan jatuh ke riba baru kita boleh dapat agak nya . hehehe

Shopaholic Mama said...

Amin Amin, hopefully you will get yr V!

If you need help to pressure yr abang, the let us know..hahaha

♥cybermummy♥ said...

Thanks kak ann for the support . Abang saya kalau baca ni mesti ketar lutut sbb saya ada penyokong hebat . hahahhaa

Linky Minky (leave ur blog link here)