Monday, September 14, 2009

Kad Raya Alam maya dari rakan2 alam maya ~

Salam semua ,
Kali ini saya nak tempel kan Kad - kad Raya Alam maya yg saya terima dari rakan2 Cyber saya .
Walaupun tak lah berapa banyak tapi saya amat menghargai nya .
Dan buat mereka Terima Kasih sebab sudi memberi dan saya lebih dari sudi menerima nya blogger-emoticon.blogspot.com

So ini lah dia Kad - Kad Raya itu

Yang Pertama adalah dari Mamasyaza
Tima kasih mamasyaza .
Cantik kad nya , saya sukeee blogger-emoticon.blogspot.com




Kad yg kedua ,
Di beri oleh Kakyong yang comel je org nya ..







Buat mamasyaza dan jugak kakyong .
Selamat Menyambut Lebaran ..
Semoga Lebaran tahun ini memberi kegembiraan untuk mamasyaza serta kaka yong sekeluarga.
Maaf Zahir dan Batin ...






P/s : Ada lagi tak yg nak bagi Kad Raya Alam Maya ni ... Kalau ada saya sudi lah sangat menerima nya ...

3 comments:

atty's said...

selamat hari raya& maaf zahir & batin.

suhaila-ab said...

dah datang awal2 umh aku tu..nape ko tak ambik kad raya tu kin...huhu...pegi copy paste cepat...hahahha

♥cybermummy♥ said...

sue aku dah amik tapi lum paste je kat sini . ngeh! ngeh !

Linky Minky (leave ur blog link here)