Wednesday, September 09, 2009

Knock ! Knock ! Post man here ~





Yup!!! This was delivered to me on Monday .

Meh kita tengok apa yg ada di dalam nya ...






Its a charm bracelet .
And yes i love charm bracelet .
Pengumpul tegar tapi selalu nya bracelet saya di sambar oleh anak dara saya yg sorg tu .blogger-emoticon.blogspot.com
Dia tak boleh tengok saya ada charm bracelet yg baru pasti dia nak sama .
Not only bracelet tapi apa2 yg saya beli dia pun nak satu .
Huiihhh !!! sabar je lah .
Nasib baik saya ada satu je anak ppuan kalau ada dua tiga mau penin kepala ayah nya blogger-emoticon.blogspot.com


This bracelet ni actually made to order .
Kita choose charm + bracelet + clasp .
Then dia akan buat kan untuk kita .
So tak de lah yg sama ngan kita punya .

I bought two piece of Bracelet .
Yang above tu saya punya .
And the one below belongs to my one and only daughter .






Heart locket tu boleh di buka .
And we can put picture in it .
Macam yg saya dah buat untuk my daughter .






I put my picture in it .
So that she will always remember me blogger-emoticon.blogspot.com


If u all nak make your own charm bracelet boleh lah go to The Aura website .

Ok itu saja yg saya nak share .
Till next time .

Ta - ta ~



P/s : Thought of making a necklace pulak next time .blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

atty's said...

suka ar tgk heart locket tuh ..

♥cybermummy♥ said...

kalau suka beli lah katy . Murah je locket heart tu about 6 RM .Saya beli dua2 bracelet tu about RM 30++.
Bolehlah katy beli tuk akak satu :D

MaMaSyAzA said...

cute arrr heart locket tu...kalo kakak tgk mesti dia pun nak jugak...org nama syaza mmg cam tukot..hehehe

♥cybermummy♥ said...

Mamasyaza : tu lah nama dah sama mungkin citerasa pun sama kan . Nasib baik kita ada sorg satu anak ppuan kalau ada dua atau lebih mau pening lalt jadi nya . hehhee

Linky Minky (leave ur blog link here)