Monday, September 14, 2009

Senyum kembali ~

Salam semua ,
Alhamdulillah hari ini saya telah kembali ceria ,
Walaupun tak sepenuh nya tapi demi anak - anak dan suami , kita sebagai ibu dan juga isteri harus lah buat ala - ala macho gaya Tun Fatimah ye tak !blogger-emoticon.blogspot.com

Itu pun setelah saya baca di comment box .
Kata - kata perangsang dan juga kata - kata yg memujuk hati ini dari rakan - rakan Cyber yg saya hormati dan Xiao Bui yg mengenali keluarga saya .

Ucapan "Terima kasih yang tak terhingga kepada Cik Pid , Mamasyaza , Xiao Bui , Kak Yong dan jugak Arin " Akan saya kenang comment kamu semua .


Akhir sekali Selamat Menyambut Syawal Yang Bakal Tiba .


P/s : Saya tengah sibuk buat kuih . Harap2 dapat lah sebalang dua kuih . Kalau tak dapat nampak-nampak nya kena lah pegi " Raja kuih " . Raja kuih !!! Raja kuihhhhh !!!



2 comments:

MaMaSyAzA said...

kadang2 kata2 semangat dari kwn2..membolehkan kita bertambah happy, ceria n bersemangat menghadapi setiap cabaran yg mendtg. semoga anda tabah menghadapinya..insyaallah

kakyong said...

Alhamdulillah.. gud to hear that..

dah siap kuih raya, jgn lupa tayang kat kami... ;)

kakyong hari ni baru nak mula 'jogging' kuih raya.. dulu masa bujang, bolehm artathon, 5,6 jenis 1 hari... la ni nak dpt 1 jenis pun bercinta2 dibuatnya..

Linky Minky (leave ur blog link here)