Saturday, October 10, 2009

I'm just plain lazyyyy ~

Lately i have been feeling more and more abit lazy .
Entah lah nak katakan penat bulan puasa and raya belum habis ??
Rasa - rasanya macam BULL SHITTTT !!!!!!!!
Tu semua macam lame excuses je .

Tapi actually saya dah terpaut hati pada Facebook .
Hari - hari saya duduk mengadap facebook ..
Haizzz !! tak boleh jadi cam ni .

HAri ini nak buat azam baru .
Hari ini saya berazam nak jamu perut anak saya dengan juadah best-best sikit .
Rasa- rasanya macam nak masak kuah satay + satay goreng + ayam masak merah + nasi himpit.

Ok lah saya pegi masak dulu .
Lama - lama kat sini ada pulak jari - jari saya ni dok gatal nak pegi tekan link to Facebook .
Sebelum saya melekat kat sini dan jugak sebelum hubby saya bertukar menjadi " hijau "
Baik saya mula kan tugas memasak ..
Orang kata nak pujuk laki mesti lah dari perutnya .
Since saya nak berblogging serta nak berfacebook lebih lama lagi .
Saya kena lah jamu dia dengan makanan yg best-best .

Psttt !! Kalau suami perut nya dah gendut mesti susah kan dia nak bertukar menjadi "hijau".
So dia tak leh lah kacau bini dia berfarming kat facebook tu .
Kerana keja dia akan tido saja ...
HAhahhaaa ... ini lah ciri-ciri bini kejam ...
Jangan tiru ye adik - adik dan kakak - kakak .blogger-emoticon.blogspot.com
Dosa tau ...
Hahahaa ... tau ye ko shikeen dosa tapi yang kau nak buat tu kenapa ????
Tak bau syurga baru ko tau ...

Waaaa !! tak bau syurga ...
Ampun kan saya ye bang ..
Saya tak berniat pun nak buat camtu ...
Saya gurau je ....

Ok lah semua ..
Saya nak mula kan tugas rutin saya ...
Baju-baju yg hendak di jemurrrrrrrrrrrrrr.........
Here i comeeeeeeeeeee.....

Ehhh !!! macam ada org panggil lah ..
Sayup - sayup je ...
Face bookkk (((((((((((((
FAce bookkk ((((((((((((((((((((((
Korang dengar tak ??
Haa!! tak dengar ???
Tak kan lah saya sorang je dengar ???
Ahhhh !!!! Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .......
Tidakkkkkkkkkkkkkkk !!!!!!!! ( sambil belari keliling rumah )


P/s : Cybermummy otak dia dah mereng ...Kesiannnnn....




2 comments:

MaMaSyAzA said...

samala ngan daku...kalo nak blogwalking pun..kena bagi bebudak n bapak budak makan sekenyang2nye..pastu bagi bebudak sleep dulu...dah tenang n aman barulah daku sempat nak jalan2 umah kwn2...selalunya lewat mlm le

atty's said...

sama gak ..bz bercucuk tanam..ekekeke..

Linky Minky (leave ur blog link here)