Friday, November 27, 2009

~ Aidiladha ~


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Adiladha bakal menjelang tak lama lagi .
Setiap Umat Islam pasti teringin hendak menjejak kan kaki ke tanah suci .
Saya pun ada jugak pasang angan -angan .
Tapi sebelum tu banyak lagi kekurangan diri ini yang perlu saya perbetulkan.
Insyallah satu hari nanti pasti saya dan suami bakal menjejakan kaki kami ke sana.
Doa kan untuk kami ye : D

Saya sedia maklum yang rakan-rakan saya yang berada di negeri seberang tambak ,
pasti ada yang sudah beransur-ansur pulang ke kampung halaman masing-masing .
Jadi sebelum terlambat ingin saya beserta keluarga besar @CYbermummy
mengucapkan Salam Aidiladha kepada semua rakan @ followers saya yang amat saya
hormati. Semoga anda semua berbahagia disamping keluarga di hari yang mulai itu nanti .

Bagi mereka yang memandu pulang ke kampung halaman , saya harap kamu semua
memandu dengan cermat bak kata slogan memandu " Pandu cermat jiwa selamat " : D


Akhir sekali ,
ta ~ ta




2 comments:

MaMaSyAzA said...

selamat hari raya aidiladha jugak utk shikeen sekeluarga

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Selamat Hari Raya Qurban
dapat 3 seagames..hehe

Linky Minky (leave ur blog link here)