Thursday, November 19, 2009

Jawab Tag ~

Hari ni tak de entry baru tapi saya nak buat tugasan


yang diberi oleh lecturer  Mamasyaza  : p




1. Adakah anda rasa anda Hot ?
Saya tak HOT , tapi sejuk .
Ialah dah berapa hari asyik ujan je kan :D


2.Upload gambar kegemaran anda....
























3.Tak ada soalan pun....kena stori pasal gambar tu kot

Suka dengan gambar ni sebab it captured the kids
Happy faces and also their mischief look .

4 Bila kali terakhir makan Pizza ??
Minggu lepas ,tapi buat sendiri . “Home Made Pizza”
dengan topping yang anak-anak suka .

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??
Lagu “sudah kawin ke belum “ sung by
Anita Serawak and Ismail Harun . ( kerana lagu ni saya
jadikan ring tone untuk Hp saya . Aci tak ? )

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini???
Sambil teleng-teleng kan kepala tengok anak-anak
yang dok sedap panjat sofa .Ialah takut nanti ada yang
jatuh patah tulang menulang kang susah pulak . hehehe

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??
Kalau suami panggil saya “sayang” .
Kalau keluarga saya panggil saya “noi”
Kalau keluarga suami panggil saya “kakak”.
Anak-anak panggil saya ibu . Kalau rakan-rakan
Panggil saya “shikeen or ikin ( ehh !! macam nama
bini Mawi pulak ..perasan lah kejap heheh)

8. Tag lagi 6 orang
1 kak yong (tapi tak leh nak tag dia )
2 tak yah lah since tak de soalan untuk describe that person : D
3 Sulela
4 Suhaila
5 Mamasyaza
6 Cik Pid

9. Siapakan orang no. 1 pada anda?
Kak yong is the first blogger yang buat saya rasa selesa untuk bercomment .
Selalu nya saya SR kat blog2 orang lain .
Kak yong lah bagi saya semangat untuk jadi selamba badak
Bagi comment and also berkenalan dengan blogger –blogger lain .

10. Kata sesuatu mengenai orang no. 5
Mamasyaza , shikeen rasa terharu sangat atas
kesudian mamasyaza berkawan ngan shikeen
Walaupun melalui blog saje. Insyallah kalau ada
rezeki boleh kita bertemu empat mata :D

11.Bagaimana pula orang no. 4
Suhaila, salah seorang blogger yang kalau komen kat blog saya ,
saya rasa dia ni macam dah kenal
Lama . Very the sempoi .

12. Pesanan kepada orang no. 6
Cik Pid , kalau dah kaya sebab untung jual Usana ,
jangan lupa belanja kak kat Danga Bay :D

Sudah selesai akhirnya tag ini.
Mamasyaza , shikeen dah laksanakan tugas
menjawab tag ini .Dan yang kena tag pula ,
tolong buat ye ,Jangan malas .
Nanti saya piat telinge baru tau .
hahahhaa




2 comments:

MaMaSyAzA said...

wah...tahniah...tahniah...shikeen dah berjaya selesaikan tag tu...sungguh happy

Cikpid said...

hahahhaa..amboi ucapan utk org no 6..ok kak..sy pon mcm xde idea nk update..leh laa buat tag akak ni

Linky Minky (leave ur blog link here)