Tuesday, February 23, 2010

Citer di hari Ahad

Hi friends ,
Selamat berhari Selasa untuk anda semua .
Harap kawan-kawan saya sihat-sihat semuanya .
Kalau ada yang tak sihat pegi jumpa doctor dengan kadar segera .
Ialah dah sekarang ni macam-macam penyakit yang ada .
Jadi lebih baik beringat-ingat sebelum kena .Ye tak ?  http://www.emocutez.com


Ini last Sunday punya citer .
Hari ahad yang lepas tu kami sekeluarga tak kemana-mana pun .
Ialah cuaca yang bergitu panazzzzz.
Tak sanggup saya nak mengharunginya .
Baik duduk rumah .
Tak kena panassss dan tak payah nak berasak-asak dengan orang
ramai di pusat membeli-belah .

So biasa lah anak-anak saya .
Mereka ni pandai cipta permainan sendiri kalau mereka dah bosan bermain
dengan permainan mereka or dah bosan baca buku-buku cerita
mereka atau dah bosan tonton Tv .

Dan ini lah jadinya bila mereka sudah "BOSAN" http://www.emocutez.com



 



Meniru aksi "lion dance "
Ini semua kerana mereka asyik tengok tarian ni beraksi bila kami
ke pasar atau pun ke kedai-kedai yang berdekatan dengan rumah . 
Ada je tarian singa ini di pertunjuk kan .
Ialah Hali laya cina lum abis maaa . Itu pasat ahhh itu Nuff talak kelip-kelip lorrr .http://www.emocutez.com


Bila anak-anak dah dapat cara mereka sendiri untuk "entertain"
diri mereka barang 1/2 hingga 1 jam .
Si ibu pula boleh lah memulakan project untuk mengisi perut
si anak-anak bila dah penat bermain nanti.

Pikir-punya pikir , selongkar punya selongkar ,
web surf puya web surf .
Jumpa lah satu recipe yang di anggap mudah dan yang penting bahan-bahan
semuanya dah ada http://www.emocutez.com

Dah puas godek-godek , kacau-mengacau di dapur .
Akhirnya ,  inilah hasil ...

Rich With Oreo Brownies !!!!!!!



















Sedap melekat , lebih-lebih lagi bila dah di masuk kan ke dalam
fridge . Lagi lah terangakt-angkat montot bila makan . http://www.emocutez.com

Burppp !! Alhamdulilah .
Kenyang anak-anak makan selepas penat menari tarian "Singa "


P/s : Hari ahad tu kami sekeluarga berpesta makan .Mana tak nya ,
kami makan nasi jagung + ayam masak merah bersama acar timun+karot
Untuk makan tengahari . Lepas tu makan lak brownies . Ketat perut jadi nya .


5 comments:

suhaila-ab said...

brownies tu buat org terliur aje...hampes..

MAMASYAZA said...

wah nampak sedapnya oreo brownies ni..apsal shikeen tak letak resepinya skali..

♥cybermummy♥ said...

Suhaila ---> hahhaa.Lain kali aku buat ko dtg sini lah makan .

♥cybermummy♥ said...

mamasyaza ----> adehh !! malas nak tiap panjang2 . Tapi kalau su nak nanti ikin letak kan K

nza said...

yelh, mana resepinya...nk gak la.

Ank2 mmg kreatif n pndai meniru apa yg dilihat...

Linky Minky (leave ur blog link here)