Thursday, February 04, 2010

Midnight Supper

Kalau kat Malaysia , awal-awal burger prosperity dari McD dah keluar .
Di sini hanya di keluarkan pada pertengahan bulan January .http://www.emocutez.com

Lagi-lagi bila saya baca blog-blog dari Malaysia dan ada pulak yang siarkan gambar Prosperity burger tu .
Adehhh !! terliur di buatnya .

Tapi tak mengapa , sekarang burger tu dah ada di sini .
Muahhahahaha !!!! ( gelak tak ingat dunia )http://www.emocutez.com


Jom tengok rupa orang teruja dapat makan Prosperity burger ...



Dan yang bawah ni saya yang punya .....http://www.emocutez.com






Nyummm !! Nyummm !!!!



P/s : Adehh!! makan burger memalam .
Mana tak naik berat badan .http://www.emocutez.com




8 comments:

nza said...

mmg sedap hingga menjilat jari....

kakyong said...

sedapnyer.. kakyong masa bujang dulu memang selalu g McD.. dah beranak-pinak ni jer yg 'tak berani' nak lalu... hihii

♥cybermummy♥ said...

nza : memang sodap . tapi tak leh lah selalu sangat makan . Nanti makin naik berat badan :D

♥cybermummy♥ said...

Kak yong : Tu lah , shikeen pun tak lah selalu pegi Mcd . Tak tahan pocket . Sebulan sekali tu ok lah ...

BezBuddy said...

sedapnyer tgk beger ngn kentang tu..hehehe

pak long said...

salam...
lama tak masuk mcD....esok kena carik buger sempoi la kat sana..

Pakcik Mamau said...

mmg sedap..hehehe..mcd dpn umah je ni..hehehe

Blushwax said...

the burger is nice but I dun like the curly fries. Still prefer the normal fires. Hehe.

Linky Minky (leave ur blog link here)