Thursday, March 25, 2010

Akibat tak mahu dengar kata ....

" alah mikha boleh buat lah ibu "

" Setakat bukak baju je . kacang lah ibu "






















" ehh !! tapi kenapa macam gelap je pandangan"

" Tolonggg!! Tolongggg!!! "

" ok!!ok!! jangan panik "

" I know i can do it "(Nike)























" haaah selamat sikit boleh bernafas "

" ekk !! mata tertutup sebelah "

" saya buta sebelah sekejap "























" yeaaa !!! selamat sudah "

" tapi macam pakai tudung pulak "

" ahhhh!! tudung pun tudung lah , janji dah boleh nampak dan

bernafas  hufff !! huffff!!! " ( selamat ibu dah cover ciputtt saya. 
kalau tak malu saya bila aunti-auntie dan uncle-uncle tengok gambar ni   )


2 comments:

nza said...

hi.hi.hi.....comel jerrrr..

pak long said...

salam...
ni kalau masuk contest pic gelak-guling sah johan ni....

Linky Minky (leave ur blog link here)