Tuesday, March 16, 2010

Hari bersukan

Hari sabtu yang baru saje lepas ,
Kami mengadakan Hari Bersukan Sedunia sekeluarga .

Tapi saya tak turut serta sekadar menjadi juru petik gambar
pada hari itu ...

Jom kita tengok aksi-aksi ahli -ahli sukan keluarga yang turut serta
dalam acara itu .


Mula - mula kita tengok gaya ahli sukan keluarga dalam acara
badminton .

Peserta termuda.

Gaya nak serve bola tangkis itu .




















Lagi satu cara - cara untuk "serve" bola tangkis :D





















Gaya seorang permain badminton professional .























Acara seterusnya ..

Peluncur skate yang bergaya .

Laju lagi mikha !!! sikit lagi dah nak sampai garis penamat ...























Akhirnya , Mikah adalah Juara untuk ketegori Peluncur skate ...
Kakak pun kalah dengan Mikha ....






















Muka orang yang kalah dengan mikah ...






















Acara akhir yang Mikha sertai ialah ,
acara  skipping rope .
Dan nampak gaya nya macam tak boleh menang .
Sebab belum master lagi bab-bab lompat tali skiping.




























Untuk penutup acara Hari bersukan sekeluarga ..
Ingin saya ucapkan ribuan terima kasih buat ...
Insan yang dalam gambar di bawah ini ...




























Kerana melayan kerenah anak-anak ,
Walaupun penat kerana baru balik kerja
masih bersisa di badan .
Terima Kasih sekali lagi dari saya dan anak-anak .



P/s : saya tak turut serta sebab bahu masih sakit :(
Gambar peserta yang lagi dua orang tu tak dapat saya rakam .
Sebab mereka ada di semua tempat dalam satu masa . Susah nak saya
rakam kan gambar mereka .


3 comments:

nza said...

nie kiranya hari sukan sedunia la....mesti sronok kanak2 rebina tu..

suhaila-ab said...

mikah mesti serve angin je kan..hehe...

MAMASYAZA said...

amboi sukan sekeluarga..best tu, su dengan ami pun sama, kengkadang kami berdua main badminton n berbasikal bersama...best..

Linky Minky (leave ur blog link here)