Monday, March 08, 2010

Tag dari Mak long cyber ...




I was blog walking when i came to stop at Mak Long Cyber blog
as the title of the entry was quite interesting .
I love reading people tag as some answer that they give
are just damn funny .

So here i am reading those tag ,
And when i came to the part that said ,
"Tag lagi 8 orang "
I saw my name " Cybermummy"
So lets do the tag game from her .


Here we goooooooo ,


1.- Adakah anda rasa HOT???

Haah , memang "HOT" tapi bukan "HOT" = sexy
Tapi "HOT" kerana cuaca . Dah dekat berminggu
ujan tak turun T_T


2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!





















Ni haaa gambar anak saya yg no 3 Syabil Israfil  
Tiap - tiap minggu wallpaper bertukar .
Minggu yang lain akan ada  gambar anak yang seterusnya ikut urutan .
Wa , ada anak empat maaa :p



3 - Cerita pasal gambar

Ini je gambar Syabil yang elok .
Kalau gambar yang lain memang dia ni asyik buat muka clown je .


4 - Bila kali terakhir anda makan pizza?

Beberapa bula yang lepas .
Tu pun homemade .
Kalau nak order , mak aihh .
Makan berpuluh S$$$$ .
Yang buat sendiri jimat sikit dan yang paling penting
Boleh bubuh topping menimbun-nimbun macam gunung
with no extra charge :D



5 - Lagu terakhir anda dengar?

Baaa baaa black sheep nyanyian Lut Mikhail (anak no 4 saya )
Dia tengah kemaruk menyanyi sejak dia dah masuk nursery :D



6 - Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?


Mak , bapak , adik beradik panggil saya Kak noi .
Family sebelah bapak saya panggil nama penuh saya Noor Ashikeen .
Kalau kawan-kawan panggil saya Shikeen or ikeen .
Anak-anak saya panggil saya Ibu .
Kalau hubby panggil saya Sayang *blush*


7 - Tag lagi 8 org

1 . Orang -orang or scarecrow yang ada kat sawah
2 . Oranggggggggge  :D
3 . Onggggggggg .
4 . Ocean
5 . Obiang .
6 . Nuff nangggggg
7 . Edward Cullen
8 . Jacob Black

8 - Siapakah org no.1 kepada anda?


Tak ada kena mengena pun .
Tak pernah tengok dia secara live .
Jumpa pun kat dalam buku cerita fairy tales saje .
Ngehh!! ngehh!!


9 - Katakan sesuatu mengenai org no.5

"Obiang " , jangan lah kau ni terlalu "obiang"
At least ikutlah peredaran fashion sikit .
Fashion yang ko pakai tu dah macam "Rosie" bini
Si Phua Chu Kang tu . Sakit mata saya melihat . huhuu

"Obiang" = old fashion or out dated .

10 - No.3 ada hubungan dengan siapa?

Ada hubungan dengan orang-orang yang ada luck .
"ONG" mali maaaa .


11 - Bagaimana pula dengan no.4

Yang no empat pulak ,
Lama dah saya dok mengidam nak pegi melawat dia .
Tapi hubby memanjang je buzyyy nak bawak saya pegi sana :(


12 - Pesanan kepada orang no.6

Selalu lah kelap - kelip di blog saya ni .
Dapat lah duit tambahan buat beli kasut baru :D


13 - Kata2 cinta untuk orang no.2


I luv u lah orangggggeeeee .
When i eat u , u make me go to the toilet .
Throw away all the toxic thats in me :D

14 - Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?


Of course lah .
Dua- dua adalah "Hunk" dalam citer Twilight :D


15 - Berikan 5 perkara yg anda tau tentang org yg mengtag anda
1. Seorang wanita
2. Gambar profile yang bertutp ala-ala purdah orang arab .
3. Baru dapat keje kat kedai Body Shop
4. Ada handphone Nokia Express Music
5. Suka petik gitar .


16 - Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?

Kambing dan lembu dua-dua bau bucuk .


17 - Perasaan anda wat tag ni?

Nak cepat sebab nak siap-siap pegi cari bahan nak buat d_ _ _ t
( isi tempat kosong ) hehehhe



18 - Adakah anda tau si razman itu sengal?

Sape razman ,
Magistrate , lawyer , doctor ... hehhehe



19 - a)GAY or b)LESS

None of the above ...
Dosa youuuu ... muahahhaa




Ok selesai sudahhhhhh :D



P/s : Saya tak tag kawan-kawan blog saya sebab saya tau yang most of them
are buzy . Tapi kalau terasa nak buat sila kan lah ye . Saya alu-alukan :D



2 comments:

pak long said...

salam..
nanti kalau ada tag....jangan lupa tag pak long yer...

♥cybermummy♥ said...

Lain kali saya tag pak long yeee :D

Linky Minky (leave ur blog link here)