Tuesday, April 20, 2010

Arghhhhhh !!!!!

Jiwa kacau , hati runsing .
Semuanya bercampur aduk dalam diri .
Rasa amarah tapi tak boleh nak lepaskan .
Rasa kecewa juga begitu tak boleh nak luahkan .

Ya Allah .. tolong lah hamba mu ini .
Tenangkan lah jiwa ini dan enyahkan lah semua rasa
yang tak menyenangkan ini . Amin


P/s: hanya suami tempat mengadu ..




6 comments:

atty's said...

napa nie ..semoga mendapat ketenangan ye..

MAMASYAZA said...

apsal shikeen, siapakah yg mengaco jiwa dan hatimu itu, perlu panggil hang tuah or hang jebat untuk menghalangnya???...heheheh sama gak ngan su....sekali sekala biol kepala hotak ni

ibu 2AZ said...

ermm betul tuh..sometime we need someone to talk to kan..pd en suami lah kan..bbnyk sabar kay..

Yuni Aisyah said...

mesti akk ada masalh nie...
hope ati yg x tenang tu akn tenang..=)

♥cybermummy♥ said...

kty - alhamdullilah , rasa lebih tenang hari ini berbanding semalam.

mamasyaza- tu lah su , shikeen ni dah dekat berminggu jugaklah otak jadi biol. ngehh ngehh!!

ibu2AZ- hanya suami je tempat mengadu . nak ngadu dengan kawan2 malu pulak rasanya :p

Yuni Aisyah- alhamdulilah , hati akak dah tenang sikit .


P/s terima kasih semua atas doa serta keperihatinan .

♥Hernee Nazir♥ said...

sbar ye sis..kdg2 hernee pn ade rase cam tu..doa byk2 k smoga Allah tnangkn jiwa kita..

Linky Minky (leave ur blog link here)