Monday, April 19, 2010

:)

Selamat Berhari ISNIN semua .
Semoga Hari isnin ini akan di penuhi dengan penuh
keceriaan untuk kita semua .


P/s : Syabil demam + batuk . Moga-moga dia cepat sembuh.
Bunyi batuk dia pun dah macam bunyi sealion . huhuu







10 comments:

nza said...

Isnin penuh dgn kerja2....hu.hu.hu...
Moga syabil cpt sembuh...

Nuroll said...

Happy monday blues! Now musim batuk & demam. Take care okay:)!

MAMASYAZA said...

samalah syamimi pun demam, dari hari sabtu lagi...risau dibuatnya. harap2 cepat sembuh. sekrg ni nampak cam sikecik lak sesema..kena cepat2 bagi makan ubat sebelum melarat.
dear syabil...semoga cepat sembuh

mummyseri said...

Salam kak..
smoga syabil cpt sembuh..
samala dgn my kids ni tgh selsema..
mmg musim agaknyer ek..

kakyong said...

batuk mcm sealion... huhuhhh, siannya..
rajin2 makan ubat ya...

♥cybermummy♥ said...

nza- org bekerja memang macam tu . Shikeen yg tak keje ni pun dah melambak keje umah menunggu hehhe.
Time kasih akan doa nya itu .

♥cybermummy♥ said...

Nuroll: thanks . U too take care :D

♥cybermummy♥ said...

mamasyaza- semoga syamimi dan si kecik cepat sembuh juga .

♥cybermummy♥ said...

mummyseri- maybe cuaca sekarang yg tak menentu.Bila panas , panas membahang. Bila ujan pulak sekejap je . Turun sekadar nak bagi tanah basah cikit pastu bahang panas naik semula . tu yg banyak anak2 jatuh sakit . tak tahn ngan cuaca.
Moga anak2 seri cepat sembuh .

♥cybermummy♥ said...

kakyong - haah macam sealion . batuk kering tak de lendir. tu yg sebiji bunyi macam sealion . ngeee. Terima kasih akan doanya

Linky Minky (leave ur blog link here)