Wednesday, April 28, 2010

Doctor ohhh Doctor

Pagi-pagi kami empat beranak dah tercongok kat klinik. This time round it's lut mikhail turn.

Started last night , suhu badan naik sampai 39.1. Pukul tiga pagi kami mandikan dia untuk kurangkan panasnya . Lepas itu dia ok sikit tapi tak tidor sampai lah ke pagi .

Ini lah rupa orang yang dah sihat .


Yang bawah ni pulak rupa orang tengah sakit .

Lambat lah pulak giliran kami.


Pukul 10 pagi barulah semua urusan kat klinik tu selesai .

P/s:Skrg ibu nya pulak yg tak sedap badan. Rasa macam nak demam je . huhuhu

Sent from cybermummy iPhone

1 comment:

MAMASYAZA said...

bukan kat tempat shikeen aje, kat sini pun dah ramai bebudak yg demam. kat ofis su aje, ramai dah yg asik amik mc. semoga lut cepat sembuh. kalo shikeen rasa nak demam, cepat2 mkn ubat ok

Linky Minky (leave ur blog link here)