Thursday, April 08, 2010

Jemput makan

Selamat pagi untuk semua ,
Harap sihat-sihat hendaknya.
Bukan macam saya ni ..
Asyik tak sihat je T_T
Ini kali pegelangan tangan saya pulak yang sakit .
Dah dekat seminggu .
Semalam ia naik bengkak.
Mungkin sebab banyak buat kerja .
Tapi saya ni tak reti nak duduk diam tanpa buat apa-apa.
Rasa macam rugi pulak waktu terluang di sia-siakan begitu saje .

Dalam sakit-sakit tu jugak saya sempat buat epok-epok a.k.a karipap .
Bukan apa , saje buat untuk sarapan pagi anak-anak dan hubby.

Dan ini saje yang dapat di hasilkan dengan 250gram tepung serta 250gram butter .






















Ini pula selepas di goreng .

Nikmatinya bersama segelas "teh hijau O" panas .





















Memang nyaman ....
hmmmmm....



P/s :Suami dah dok bising suruh rehat kan tangan tu tapi
Hibri request,minta masakan Nasi lemak untuk lunch .
Kesian pulak kalau tak buatkan .





9 comments:

atty's said...

aduh lapo peyut kty tgk karipap tuh..
tu ar keen kena rehatkan sikit tgn tuh ..

♥cybermummy♥ said...

kty - ikeen kalau rehat time zzzzzz je :D

Sitisifir10 said...

wah..yg seblom goreng tu mcm karipap plastik... :P

mummyseri said...

kak..comel la epok2 yang blom grg..akak kelim camana ek tu..papepon idop epok epok:)

harap cpt baik prglangan tgn akak..k

♥cybermummy♥ said...

siti - itu lah bahana guna acuan karipap . rupa pun dah macam plastik hehhee

♥cybermummy♥ said...

mummyseri - akak bab kelim epok-epok memang Fail.
Akak guna acuan je . canai tepung isi inti pastu akak kepit guna acuan tu . senanggg :p

Hidup Epok-Epok !!!! :D

P/s : terima kasih atas doa nya itu :)

nza said...

brtuah sungguh dpt mummy cam shikeen nie...kalu la nza rajin camni, mesti anak2 xpyh masak fastfood jerrr belah ptg...rasa nk buat karipap gak la ptg nie.....

kakyong said...

sakit tangan pun larat lagi menguli..
huhuuu... gigihnya ibu ini....

pak long said...

salam...
nengok karipap ngan teh o...adussss menitik air liur...

Linky Minky (leave ur blog link here)