Wednesday, April 21, 2010

Thrid day

As for today , genap lah tiga hari Syabil sakit .
Selalunya sehari dua je dia sakit , lepas tu dah sembuh.
Dah boleh melompat sana sini , merempit skate scooter nya.
Tapi dah tiga hari dia dok melepak je. Baring saje tak de buat activity
apa-apa pun.Cakap pun tak larat . Kalau waktu sihat , mulut dia je lah
yg dok pot pet pot pet tak sudah-sudah.
Tengok lah ni rupa orang sakit .




















Terbaring je . Lepas mandi , dia baring , lepas makan ubat , dia baring lagi .
Pendek kata , dia baring je sehari suntuk .

Kesian tengok dia. Tak actif macam selalu .
Cepat lah sihat ye . Rindu ibu dengan riuh rendah suaramu .



P/s : walaupun Syabil sakit tapi makan nasi habis dua pinggan . ngeeee







5 comments:

atty's said...

semoga cepat sembuh ye syabil..

ibu 2AZ said...

siannyer syabil..cepat sembuh ye..
just share bout 4life transfer factor..u leh bace kat mybiz blog http://easybizz4u-my.blogspot.com

nza said...

Kesiannya...moga syabil cpt sembuh ye....

alyrds said...

nk bg naik 'semangat' syabil...bw la dia ke tmn minan ke aper ker..bw jenjalan... supaya ransangan otot2 tu dpt d perkuatkn utk melawan penyakit tur...

pak long said...

salam buat mummy...
moga adik ensem ni cepat sembuh....

Linky Minky (leave ur blog link here)