Sunday, May 02, 2010

Kembali ke dapur

Baking ibarat terapi jiwa saya.
Selesai memasak jiwa saya berasa tenteram dan saya bisa tersenyum semula.

Dan recipe hari ini adalah tart cokolat.
Buat santapan anak- anak dan suami.

Jemput makan semua :)


P/s: tenang rasa hati bila tengok anak-anak semua kembali sihat :)

Sent from cybermummy iPhone

7 comments:

nza said...

alhamdulillah semuanya dh kembali sihat n ceria.....xthn tgk tart coklat tu..hu.hu.hu...

MAMASYAZA said...

sama la cam su, tenang hati ini bila tengok semua anak2 dah sihat n ceria, bertambah nakal lagi ada la..hehehe. fuhh best tart coklat tu..menarik

pak long said...

salam..
nampak sedap jer..
kongsi la manunyer..

♥cybermummy♥ said...

nza - alhamdulillah berkat doa kawan-kawan semua. sihat sudah anak-anak shikeen :) memang tart cokolat tu sodapppp

♥cybermummy♥ said...

mamasyaza - kalau anak-anak sakit yg paling susah hati mesti lh kita ibu . ini dah sihat tenang balik hati .Biarlah dia orang dok nakal dari mereka sakit hehhee .

♥cybermummy♥ said...

pak long - kalau nak recipe ada kat tepi tu under recipe. boleh lah salin recipe dan mintak org umah buat kan. :)

kakyong said...

sedapnya tart... nak nak... nak buat malas... huwaaaa

Linky Minky (leave ur blog link here)