Wednesday, April 20, 2011

A New Journey ....

Salam sejahtera buat semua rakan-rakan blogger yang saya sayangi =)
Terima Kasih akan semua kata-kata semangat serta doa-doa anda sekelian .
Berkat doa rakan-rakan blogger serta keluarga , saya sekarang lebih bersemangat
untuk hadapi hari-hari yang mendatang . Insyallah ..

Sekarang saya dah  bertukar kerja .
Dapat kerja baru dan suasana baru .
Saya sekarang bekerja dengan NLB aka National Library Board .
Saya dah jadi akak library  *wink*wink*.

Moga-moga saya selesa lah keje di sini .
Malas dah nak cari keje lain ...
Kalau boleh kekal lah kat sini ..
Buat tambah-tambah duit pocket sendiri dan tambah belanja anak-anak =)

P/s : Terima Kasih sekali lagi buat semua rakan-rakan blogger saya. Lebih-lebih lagi buat
atty fir , mamasyaza , nza serta kak yong . Terima Kasih =)


2 comments:

NzA said...

lega rasa hati mendengar khabar gembira dr ikeen nie...Insyallah, semua kwn2 sntiasa brdoa utk kesejahteraan ikeen skluarga...ikeen ttp dihati.....

♥MAMASYAZA♥ said...

betul tu, lama betul ikeen menyepikan diri dari dunia blog. tahniah semoga ikeen happy keja kat tempat baru. nampaknya lepas ni jadik ulat buku la kamu ekkk

Linky Minky (leave ur blog link here)