Sunday, October 02, 2011

Update cikit .

Salam buat semua teman blogger.
Rindu pada kalian semua.
Dah lama saya menyepikan diri .
Tanggung jawab saya pada keluarga
Dan juga tugas membataskan masa saya
Untuk bersama dengan blog kesayangan
Saya ni. Walaupun tak berupdate blog ni
Tapi saya tetap menjengah rumah
sahabat-sahabat blogger saya.
Riang hati membaca perkembangan baru
Sahabat-sahabat saya.
Ada yang lama menyepi tapi
Telah kembali actif.
Selamat kembali berblogging
saya ucapkan.
Cuma saya tak tinggalkan
coretan saya di kotak
Comment teman-teman.
Insyallah saya akan kembali
aktif seperti dulu.
Ingin kembali mesra bersama teman- teman blogger.

Akhir sekali , walaupun dah terlambat tapi saya tetap
Nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua..

Ps: Tahun ni saya tak dapt kutip kad raya cyber
Dari teman- teman blogger :(






3 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

ikeen, miss u so much. lepas ni aktif semula ok

kakyong said...

ikeen,
kakyong pun rindu dgn ikeen..

kakyong pun dah kurang beraktif dgn blog..

Hernee Nazir said...

kakak..pe kabo?lame x bace cite akk..

Linky Minky (leave ur blog link here)