Sunday, March 04, 2012

MOLLY POLLY :)


Salam semua,

Lama tak bersembang kat sini .
Dan lama dah tak luah kan perasaan yang sedih atau gembira kat laman kesayangan hamba ini.
Tak apa insyallah azam baru saya ialah nak aktif semula ber blogging : D.
Semoga angin kerajinan saya akan selalu bertiup kencang ....


Ni saya nak ngomel or cerita akan pelancaran MOLLY bas kami .
Molly bas , perpustakaan bergerak yang disediakan untuk berkhdmat untuk masyarakat yg kurang upaya .
Mereka-mereka yang under privilege .Molly bas kami yang di lancarkan pada 24hb February 2012 . Saya bertugas pada ketika itu . saya di tugas kan untuk menyambut tetamu-tetamu VIP dan yang bukan .
Meyambut mereka dengan senyuman manis bak gula .. ekekeke
Tugas bermula seawal 7.30 pagi dan berakhir pada jam 12.30 petang . Walaupun penat tapi saya gembira sebab dapat berkhidmat pada masyarakat . Berbaloi sangat . Dan di samping itu dapat jugak saya beramah mesra dengan anak-anak kurang upaya . Anak-anak dari school of MINDS . Walaupun mereka tidak sempurna tapi mereka ternyata mempunyai akhlak yang suci dan murni . They are innocent ....

Ok lah let see the pic. walaupun tak banyak tapi ada lah jugak kan buat tatapan dan jugak kenangan :)


The bus .....


 Me and my Assistant Manager YP



My colleague with the beautiful children....
 We luv interacting with them ...... 



Thats all for now....
Akan bersairan lagi di masa hadapan ....
Salam sayang dan rindu buat semua rakan-rakan bloggers.....







Yang Benar ,



Sunday 3rd March 2012
3.00 PM

No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)