Friday, December 13, 2013

Yang tak di sangka sangka buah cempedak dah jadi cucur ngeeee


Ni haaaa,
Citer dah basi tapi nak jugak citer..
Kamoo baca saje lah ye kekekeke..

Nak citer pasal budak Hibri ni haaa.
Dia ni kan memang tak pernah di sangka sangka.
Dah besar ni dia ada sikit degil kepala batu.
Pening kepala makcik..
Biasalah budak lelaki ni banyak sangat nak menjawab bila ibu dia marah.
Haizzzz

Tapi akhir akhir ni alhamdulillah adalah lah sikit perubahan.
dah tak malas, dah tak melawan cakap sangat.
Shukur alhamdulillah.
tak sia sia makcik berdoa pada Allah..

Pada peperiksaan akhir tahun yang dah lepas,
Hibri dapat no 1 dalam kelas.
Suka makcik :)
walaupun suka tu tak lah tunjuk sangat kat dia nanti kang dia besar kepala lah pulak.
Harap harap dia tak buat lagi perangai yang kurang baik tu pada tahun hadapan.
Sebab dia nak duduki peperiksaan PSLE equivalent to UPSR kalau di Malaysia.
Semoga hibri cermerlang di tahun tahun hadapan. Amin







Bye for now. See all of you on the next up coming post..
tooodelsssssss

No comments:

Linky Minky (leave ur blog link here)