More Nuff

Saturday, June 20, 2009

Award !!! best woooo ..





  1. Pastikkan jantina anda seorang perempuan.
    Sudah semesti nya perempuan lah .Tak kan ppuan jadi -jadian lak ..
    hehehe...
  2. Copy award sebagai award anda....
    Dah copy pun... Tu haa kat atas ...
  3. Nyata 2 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan .
    Pertama : Di benarkan merajuk sebanyak yg mungkin :D
    Kedua : Dapat merasa macam mana sakit nya melahirkan anak. Sama macam
    mana ibu kita melahirkan kita. (Org laki tak dapat rasa)
  4. Passkan award ni kepada girl friend anda .
    Hmmm .. Nak bagi kat lela , lela yg bagi kat saya .
    ok lah bagi kat
    ---->>>>> Mummyaeesh
    ---->>>>> Cikpid
Nak bagi kat kty ..Hari tu nampak cam dia dah dapat ..
So tak pe lah bagi je kat dua org ni je...

Saya harap kita dapat lebih akrab dalam dunia blogging ni ..Insyallah .
Post a Comment

Ads by Nuffnang

Linky Minky (leave ur blog link here)