I don't think so
Cause on the second look ,
It look like Spiderman in action ..
But ooopssss !!! bukan lah ...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Its the air - con service man in action .
Tengok tu berani sungguh dia duduk atas air - con tu without any safety harness.
Buatnya besi penyokong air - con tu pecah .
Confirm berkecai otak kepala bila jatuh kebawah .
Mana tak nya tinggi tu .
The apartment is on the 8th floor .
Nauzubillah ..
Naya je , inilah org kata mati free je .
Ialah mana tak free nya .
Isterinya bukan boleh claim insurance kalau dia jatuh ke bawah dan " kiokk"
Dan belum tentu company dia nak bayar duit sagu hati pun kat family terbabit .
And i'm so sure yang company dia akan turn the blame on him .
So jangan lah sampai bergadai nyawa for the company sebab kita tau kita tak untung sebanyak mana pun . Buat keje dalam kadar average sudah . Cukup untuk dapat bonus ujung tahun is good enough
P/s : Kalau lah gambar ni di lihat oleh pihak yg berkuasa for sure company air - con service tu gulung tikar ..
1 comment:
Should send this to the New Paper! They love this kind of news.
Post a Comment