More Nuff

Wednesday, April 28, 2010

Doctor ohhh Doctor

Pagi-pagi kami empat beranak dah tercongok kat klinik. This time round it's lut mikhail turn.

Started last night , suhu badan naik sampai 39.1. Pukul tiga pagi kami mandikan dia untuk kurangkan panasnya . Lepas itu dia ok sikit tapi tak tidor sampai lah ke pagi .

Ini lah rupa orang yang dah sihat .


Yang bawah ni pulak rupa orang tengah sakit .

Lambat lah pulak giliran kami.


Pukul 10 pagi barulah semua urusan kat klinik tu selesai .

P/s:Skrg ibu nya pulak yg tak sedap badan. Rasa macam nak demam je . huhuhu

Sent from cybermummy iPhone

Post a Comment

Ads by Nuffnang

Linky Minky (leave ur blog link here)