More Nuff

Thursday, April 08, 2010

Jemput makan

Selamat pagi untuk semua ,
Harap sihat-sihat hendaknya.
Bukan macam saya ni ..
Asyik tak sihat je T_T
Ini kali pegelangan tangan saya pulak yang sakit .
Dah dekat seminggu .
Semalam ia naik bengkak.
Mungkin sebab banyak buat kerja .
Tapi saya ni tak reti nak duduk diam tanpa buat apa-apa.
Rasa macam rugi pulak waktu terluang di sia-siakan begitu saje .

Dalam sakit-sakit tu jugak saya sempat buat epok-epok a.k.a karipap .
Bukan apa , saje buat untuk sarapan pagi anak-anak dan hubby.

Dan ini saje yang dapat di hasilkan dengan 250gram tepung serta 250gram butter .






















Ini pula selepas di goreng .

Nikmatinya bersama segelas "teh hijau O" panas .





















Memang nyaman ....
hmmmmm....



P/s :Suami dah dok bising suruh rehat kan tangan tu tapi
Hibri request,minta masakan Nasi lemak untuk lunch .
Kesian pulak kalau tak buatkan .





Post a Comment

Ads by Nuffnang

Linky Minky (leave ur blog link here)