Salam Lebaran buat semua ..
Saya rasa masih ramai yang tengah syiokk beraya lagikan ..
Kalau di sini anak-anak semua dah naik sekolah ..
Minggu lepas mereka dah cuti seminggu ..
Dapat lah beraya 3 hari berturut-turut ..
Anak-anak pocket kembung ..
Ayah ibu pocket dah kempis T_T
Raya tahun ni , kami sewa van 13 seater ...
Senang nak bawak rombongan family Iskandar pergi berjalan raya .. ngeeee
So anak-anak semuanya happy lah sangat ..
Ialah tak macam tahun-tahun sudah ..
Kena naik bas lah mrt lah or cab ....
Adehh!! boleh melecet kaki ..
Tahun ni , kami ada driver ...
Keluar je dari rumah saudara , driver dah tunggu kat luar ,
pastu Mr Iskandar bagi arahan nak pegi mana ..
Driver hantar kan ... Syiokknessss
Tapi eskok nya .. ambik koo kena naik public transport ..
Melecet kaki .. bahahhaha
As usual lah kan ..
Kalau tak ambil gambar sekeluarga memang tak SAH ....
Our Family Picture ...
Kalau tahun-tahun yang sudah kami bergambar berenam ..
Tapi tahun ni kami bersembilan .. ;p
Yang perempuan warna hitam yang lelaki warna merah ..
Tema raya tahun ini ....
Oooppsss.. got to stop here nanti sambung balik ..
Sebab anak-anak dah balik sekolahh...
P/s : Next entry will be picture entry ... See u then ...
SELAMAT HARI RAYA to all of you
5 comments:
wah sronok sakan beraya......
memang berseri warna merah+hitam
nza- memang seronok lebih-lebih lagi kalau beraya dengan keluarga :)
Mamasyaza - seri pagi raya tu .. su pun warna tema tahun ni merah kan ? :)
wah tema hitam & merah... janji sedondon..
Post a Comment