More Nuff

Wednesday, August 04, 2010

Give Away Hari Raya anjuran Kak yong[dot]com ....

Teruja sangat bila baca entry kak yong ...
Sebab nya kerana kak yong ada buat "Giveaway Hari Raya " :-D

















Dan yang bertambah seronoknya ialah Singapura boleh join  ngeeee
So jom ramai - ramai join giveaway kak yong ni ..
Kalau nak tau lebih lanjut pi je kat blog kak yong iaitu  "kak yong [dot]com"


P/s : saya dah jadi follower Ummie cake house ... bertambah lah kawan saya :)



2 comments:

NzA said...

sejak cbuk 2-3 hari ni xsmpt nk jengah blog kekwn...jap lg nk singgah blog kakyong...

Unknown said...

ikeen,
okeh, kakyong dtg terjah ni..

semua dah lulus..
cuma ikeen kena tinggalkan link entri & email kat kotak komen entri GA ya.. nanti ade org komplen plak... ;)

Ads by Nuffnang

Linky Minky (leave ur blog link here)