Sebab nya kerana kak yong ada buat "Giveaway Hari Raya " :-D
Dan yang bertambah seronoknya ialah Singapura boleh join ngeeee
So jom ramai - ramai join giveaway kak yong ni ..
Kalau nak tau lebih lanjut pi je kat blog kak yong iaitu "kak yong [dot]com"
P/s : saya dah jadi follower Ummie cake house ... bertambah lah kawan saya :)
2 comments:
sejak cbuk 2-3 hari ni xsmpt nk jengah blog kekwn...jap lg nk singgah blog kakyong...
ikeen,
okeh, kakyong dtg terjah ni..
semua dah lulus..
cuma ikeen kena tinggalkan link entri & email kat kotak komen entri GA ya.. nanti ade org komplen plak... ;)
Post a Comment