More Nuff

Wednesday, January 13, 2010

Satu penderaan kanak-kanak

Sape lah melampau mendera anak-anak sampai macam ni sekali .
U all kalau tengok pun mesti kesian punya .
Seksa budak-budak tu .
Bergelempangan budak-budak tu di dera .
Ishh!! Ishh!!! tak patut tau parents budak-budak tu buat macam tu .
U all bersedia ke nak tengok ?
Jangan emosi k ?

Ok here we go ....


V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V












Kan .. betul tak saya cakap tadi .
Teruk tul mak bapak dia dera anak-anak dia orang buat homework .
Sampai terbongkang-bongkang tido kepenatan  :p


P/s : ehh!! jangan call talian dera tau . Tu semua anak-anak saya .
Tapi saya tak dera dia orang pun . Yang dera cikgu dia orang sebab bagi
homework yang melampau-lampau banyak .




Post a Comment

Ads by Nuffnang

Linky Minky (leave ur blog link here)